اسکان رایگان ۷ هزار و ۲۰۰ شرکت‌کننده در مراسم تشییع شهدای سانحه بالگرد در مشهد افزایش ۳۵ درصدی سفر به خراسان‌رضوی با خودروی شخصی (خرداد ۱۴۰۳) بهترین زمان مصرف قرص آهن چگونه می‌توان عادت استفاده از تلفن همراه قبل از خواب را ترک کرد؟ برنج شفته شده را چکار کنیم؟ | این اشتباهات باعث نرم‌تر شدن برنج می‌شود خانواده قربانیان تیراندازی مدرسه تگزاس، از اکتیویژن و سازندگان بازی Call of Duty شکایت کردند ماست یونانی چه تفاوتی با ماست‌های دیگری دارد؟ این سه غذای شگفت انگیز قلب شما را کوک می‌کنند چطور با سوگ جمعی کنار بیاییم؟ قتل ۳ برادر بابلی در شلیک مرگبار بر سر زمین زراعتی + عکس دستگیری عامل توهین به شهدا در اینستاگرام (۵ خرداد ۱۴۰۳) وزارت بهداشت قلیان اکسیژن را تایید کرد ارسال ماهانه پیامک اطلاعات بیمه‌ای به شاغلان کارگاه‌های مشمول قانون تأمین‌اجتماعی از ابتدای خرداد معاون وزیر بهداشت: مالیات سیگار چهار برابر افزایش یابد اعمال قانون۱۲۱۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ نفر در تصادفات رانندگی مصدوم شدند (۵ خرداد ۱۴۰۳) لزوم کنترل شیوع چاقی و اضافه وزن بین دانش‌آموزان نقشه هولناک زن قاچاقچی برای فرار از بیمارستان در مشهد + عکس پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد شدید تا چهارشنبه آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور از فردا (۶ خرداد ۱۴۰۳) بنیان خانواده نقشی تأثیرگذار در حفظ و بهبود سلامت روانی و اجتماعی دارد
سرخط خبرها

خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی

  • کد خبر: ۲۲۵۱۷۹
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
  • ۱
خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی
بازنشستگان با حضور در صندوق بازنشستگی کشوری، مسائل و مشکلات خود را طرح کردند.

 به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته (دهم اردیبهشت)، جمعی از بازنشستگان از شهر‌های گیلان، کردستان، کرمانشاه، اصفهان، تهران، اهواز، لارستان، گرگان، همدان، سبزوار و سمنان با حضور در صندوق بازنشستگی کشوری، به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.

در این نشست، تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد برای مواردی که در متناسب سازی مهر ۹۹ از جمله حق اشعه، سختی کار و ... مغفول مانده، بر اساس بند ۷ بخشنامه شماره ۲۴۱۸۶۳ مورخه ۱۳۹۹/۷/۱ سازمان برنامه و بودجه کشور، طی نامه‌ای به صورت مصداقی اعلام تا در سازمان مورد بررسی و تصمیم مقتضی گرفته و به صندوق ابلاغ شود.

قرار شد از آنجاکه موافقت سازمان امور اداری و استخدامی مبنی بر طبقه/ گروه ۲۸ سال خدمت گرفته شده، اما مکاتبه‌ای جهت تامین منابع از سازمان برنامه و بودجه کشور انجام گرفته است، چند نفر انتخاب و به همراه مسئولین صندوق، نشستی در سازمان انجام و برای برقراری احکام آنها از سال جاری موافقت کسب گردد، اما برای معوقات آن از محلی که سازمان مخالفت کرده است پیشنهاد جدیدی داده شود.

مقرر شد بازنشستگانی که در فواصل بین مهر ۹۹ تا بهمن ۱۴۰۰ بازنشسته شده‌اند بر اساس ماده ۴ بخشنامه میانگین ۲۴ ماه حقوق آنها بعد از اجرای متناسب‌سازی صورت گیرد که چنانچه فوق العاده‌ای (مثل فوق العاده ویژه و ...) در این تاریخ در زمان شاغلی گرفته‌اند موردی اگر وجود دارد بررسی و اعمال شود.

در عین حال، کسانی که در دو سال گذشته درخواست وام داده‌اند، اما اخذ نکرده‌اند در شیوه نامه جدید در اولویت پرداخت قرار می‌گیرند.

کلیه اسناد بیمه‌ای درمان تحقق یافته تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به عهده شرکت آتیه سازان است و اسناد بیمه‌ای از اول فروردین ۱۴۰۳ به عهده برنده بیمه گر امسال خواهد بود بدیهی است شرکت برنده بعد از اخذ اسناد باید ظرف ۳۰ روز نسبت به پرداخت آن اقدام نماید.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناصری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
0
0
با سلام آقای مسکنی چرا معوقات بازنشستگان بهداشت درمان و علوم پزشکی پرداخت نمیشه خودتون بهتر اطلاع دارید گرانی امان همه را بریده دستمون تنگ شده توان خرید را نداریم ارزش مالی هر روز پایین میاد خواهشا بفکر ما بازنشستگان علوم پزشکی باشید ممنون.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->